GamesForum GamesForum
een forum met leuke games voor iedereen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sokker Manager [www.sokker.org]

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamesForum -> Online Spelletjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
elmuchacho



Geregistreerd op: 19 Apr 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 19-04-2009 19:46:34    Onderwerp: Sokker Manager [www.sokker.org] Reageren met citaat



Hallo!

Ik speel al een paar jaar het Online Managerspel "Sokker Manager".

Dit is de Poolse variant van het Zweedse Hattrick. Hattrick heb ik jarenlang gespeeld, maar ik was het monoskill game een beetje beu geraakt, en deze variant heeft me echt helemaal in z'n macht Smile

Qua gameplay is het een prachtige combinatie van Hattrick en Football Manager.
Het is veel tactischer van HT, omdat er bijvoorbeeld geen dominante formatie is zoals in Hattrick (lees 3-5-2) . Je moet zelf een tactiek ontwikkelen waarbij je zelf moet bepalen hoe je spelers staan opgesteld in 32 verschillende spelsituaties. Ook het trainerssysteem is veel meer uitgebreid dan in HT. Je kunt 3 assistenten en een jeugdcoach aanstellen op basis van hun persoonlijke kwaliteiten. Hoe beter je assistenten, hoe meer kans je hebt op random pops. In dit spel is er ook geen probleem met lonen zoals in HT. Het is dus zeker mogelijk om een echte klasbak in je ploeg te hebben zonder dat je je zorgen moet maken over het loon dat je hem moet betalen. Zijn loon zal wel duurder zijn, maar zelden onbetaalbaar ! Het jeugdsysteem in Sokker is ook veel leuker en spannender.

De gelijkenis met Football Manager is er dankzij het feit dat je bij Sokker live je wedstrijd kunt volgen en werkelijk zien.